PROCEDURA ODBIORU PRZESYŁKI ORAZ REKLAMACJI DOSTAWY
Dziękujemy za zakupy w abcplytki.pl! Chcemy, żeby odbiór towaru przebiegł sprawnie — Prosimy o zapoznanie się z całością co przyśpieszy proces ewentualnych reklamacji zamówienia.
Usługa dostawy kuriera obejmują wyłącznie rozładunek przesyłki
Dostawa obejmuje rozładunek zamówienia na palecie najbliżej jak to możliwe podanego adresu dostawy. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia czy rozpakowywania zamówienia
Dostawy realizowane samochodami z windą o wadze powyżej 9 ton
Sprawdź czy na podanym adresie nie widnieją ograniczenia tonażowe a gabaryt auta pozwoli na swobodny dojazd - Prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy!
WAŻNE PRZY ODBIORZE TOWARU WYSYŁANEGO NA PALETACH
Wszystkie przesyłki pakowane są w odpowiedni sposób na paletach/półpaletach, zabezpieczone przezroczystą folią oraz taśmami ostrzegawczymi.
Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!
Dokładnie sprawdź z zewnątrz dostarczoną paletę z zamówieniem jeszcze przed podpisaniem dokumentów od kuriera. Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości – widoczne przez folie uszkodzenia płytki czy ich opakowań, uszkodzoną drewnianą paletę, naderwaną folię, brak charakterystycznych taśm ostrzegawczych lub widoczne jakikolwiek miejsca budzące wątpliwości – koniecznie wykonaj zdjęcia całej palety przed jej otworzeniem, miejsc budzących wątpliwość oraz wskazanych uszkodzeń. Zewnętrzne uszkodzenia, naderwania folii, brak taśm ostrzegawczych są pierwszym sygnałem aby skrupulatnie przy kurierze otworzyć oraz sprawdzić całość dostawy opakowanie po opakowaniu.
Jeżeli przesyłka będzie uszkodzona lub niekompletna - zrób zdjęcia towaru i widocznych uszkodzeń, spisz protokół szkody wraz z kurierem oraz NIEZWŁOCZNIE SIĘ Z NAMI SKONTAKTUJ
Odbiorca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia stwierdzonych nieprawidłowości ilościowych lub jakościowych! Maksymalnie w przeciągu do 24 godzin od skuteczniej dostawy!
Jeżeli uszkodzenie zostanie stwierdzone już po odjeździe kuriera - należy go ponownie wezwać lub skontaktować się z Nami - złożymy zlecenie przyjazdu kuriera.
KURIER MA OBOWIĄZEK PRZYJAZDU NA MIEJSCE W TERMINIE DO 7 DNI OD SKUTECZNEJ DOSTAWY celem spisania stosownego protokołu szkody.
Ważne wskazówki po zakupie płytek - Instrukcja po odbiorze płytek – sprawdź przed montażem
ℹ️ WAŻNE! Informacje pozazakupowe KLIKNIJ: INFORMACJE POZAZAKUPOWE
WAŻNE Kupując płytki, zawsze należy zwracać uwagę na oznaczenia partii na opakowaniach.
Jednorodność partii w obrębie danego indeksu towarowego powinna zostać zweryfikowana przed przystąpieniem do ich ułożenia. Najlepiej od razu po dostawie.
Klient jest zobowiązany do obejrzenia produktu przed jego ułożeniem, przystąpieniem do prac wykończeniowych oraz ich użytkowaniem.
Przed położeniem płytek należy sprawdzić ich jakość, odcień, kaliber i rysunek strony licowej.
W przypadku płytek tonalnych by uzyskać jak najlepszy efekt, zaleca się mieszanie płytek z różnych opakowań – nie powinno układać się obok siebie kafelek z tego samego opakowania! Zaleca się, by wymieszać płytki z co najmniej kilku opakowań.
Ponadto informujemy, że w związku z tym, iż katalog, ekspozycja, strona internetowa mają charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowią one oferty w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego (z uwagi na technikę druku i niepowtarzalność produkcji, przedstawione produkty mogą się różnić). Kupujący przy zamawianiu produktów powinien się liczyć z tym, że płytki mogą różnić się od rzeczywistych widzianych na ekspozycji sklepu czy w katalogu strony internetowej lub portalu społecznościowego.
Rzeczywisty wygląd płytek może różnić się od produktów prezentowanych na zdjęciach. Prosimy pamiętać, że to samo zdjęcie na każdym monitorze będzie wyświetlone w innej kolorystyce.
Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, oraz partii produkcyjnej dostępnej danego dnia, co ma istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów.
Zapoznaj się z Naszą stroną informacyjną wyjaśniającą możliwe różnice
Regulamin odbiorów / Protokół szkody
- Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór na liście przewozowym i zapłacić ewentualne pobranie.
- Klient może poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia i sprawdzenia całości przesyłki.
- W przypadku towarów dostarczonych na paletach podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń (należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.) Palety pakowane są dokładnie oraz zabezpieczone taśmami ostrzegawczymi oraz przezroczystą folią, przez którą widoczne są ewentualne uszkodzenia.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków produktów i poczynienie adnotacji na liście przewozowym zaznaczając opcje oznaczenia przyjęcia dostawy z zastrzeżeniami co winno znajdować się na protokole szkody spisanym wraz z kurierem.
- Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu oraz dokonać adnotacji jak wyżej na protokole szkody.
- Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne , celem roszczeń przysługujących klientowi od uszkodzonego towaru.
- Zdjęcia reklamowanego produktu powinny przedstawiać uszkodzenie wszystkich reklamowanych produktów, ich ilości, etykiety produktów z ich opakowań oraz ewentualne informacji o odcieniu oraz dacie produkcji pozycji reklamowanej.
Proszę zwrócić uwagę na adnotację dotyczącą przyjęcia przesyłki (punkt 4) oraz jej zabezpieczenia (punkt 5) czy są zgodne z prawdą przed podpisaniem sporządzonego protokołu szkody. Jeżeli przy odbiorze stwierdzono uszkodzenie w punkcie 4 obowiązkowo zaznaczamy iż przesyłka została przyjęta z zastrzeżeniami!
Jeżeli kurier celowo nalega na wpisanie nieprawdziwych informacji w protokole lub przesłał już błędnie sporządzony protokół prosimy o kontakt!
Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w przeciągu do 24 godzin od jej skuteczniej dostawy i zgłoszenia stwierdzonych nieprawidłowości ilościowych lub jakościowych w tym terminie.
Protokół szkody spisywany wraz z kurierem jest istotnym dokumentem, który to można spisać w terminie do 7 dni od skutecznej dostawy oraz potwierdzającym iż uszkodzenia powstały w dostawie a nie już po odbiorze przesyłki przez kupującego podczas przenoszenia lub wykonywania prac remontowych.

Przykład poprawnie spisanego protokołu szkody
tel: 798 946 445 email: [email protected] formularz KONTAKT