* Warunki obsługi logistycznej zamówień

Koszt dostawy Twojego zamówienia obliczany jest automatycznie na podstawie wagi, gabarytów oraz dostępności zamawianego asortymentu w poszczególnych magazynach.Koszt dostawy zostanie podany w koszyku po dodaniu wszystkich produktów.

Kwota widoczna w podsumowaniu koszyka jako "Wysyłka" - jest to już całkowita kwota dostawy zawierająca koszty doręczenia, pakowania oraz palet! Bez dodatkowych ukrytych kosztów.


Koszt dostawy standardowej przesyłki na palecie lub półpalecie o wadze do 1100 kg to 225 zł brutto
Koszt dostawy dotyczy tylko pierwszej palety do 1100 kg, dostawa każdej kolejnej palety o podanej wadze jest dużo niższy i jest to tylko + 100 zł brutto za każde kolejne 1100 kg co przeliczane oraz podawane jest w podsumowaniu w koszyka.
W przypadku dostawy płytki wielkoformatowej lub wybranych producentów do powyższego kosztu doliczany zostaje obligatoryjnie nośnik o odpowiednich gabarytach co zostaje uwzględnione w koszyku oraz uwzględnione jest juz w całkowitym koszcie dostawy który podsumowuje koszyk.


- Wszystkie zamówienia wysyłamy tylko i wyłącznie na paletach lub półpaletach.
- Dostawy realizowane są w dni robocze, między godziną 8.00 a 16.00
- Nie realizujemy transportów na konkretną godzinę. Możliwa jest natomiast dostawa na konkretny dzień roboczy.
- Wniesienia towaru do lokalu lub mieszkania we własnym zakresie, kurierzy nie mają obowiązku rozpakowywania oraz wnoszenia towaru a jedynie zapewniają jego bezpieczny rozładunek - całego zamówienia na palecie najbliżej jak to możliwe adresu dostawy.
- Dostawy paletowe realizowane samochodami ciężarowymi z windą o wadze znacznie powyżej 9 ton oraz sporych gabarytach co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy!
- W momencie nadania/wysyłki zamówienia z magazynu zostaje przesłany numer listu przewozowego oraz link do śledzenia dostawy.
- Przed dostawą kurier kontaktuje się z klientem telefonicznie, w przypadku braku kontaktu próba dostarczenia następuje następnego dnia roboczego.
- W przypadku braku kontaktu spedycji z Klientem zamówienie wraca na magazyn spedycji, z którego możliwy jest odbiór osobisty lub ponowna dostawa po skalkulowaniu kosztów ponowienia takiej dostawy.
- W przypadku braku kontaktu oraz odbioru zamówienia mogą zostać naliczone koszty magazynowania oraz ewentualnego ponowienia dostawy.
- W przypadku ograniczenia tonażowego lub braku możliwości wjazdu standardowym samochodem z windą pod adres podany jako adres dostawy mogą zostać naliczone dodatkowe koszty doręczenia jeżeli pod podanym adresem możliwa będzie tylko i wyłącznie dostawa dedykowana małym autem
- Zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia dostawy o jeden dzień roboczy, co wynika z regulaminu firm spedycyjnych.




* Skrócona procedura odbioru dostawy oraz jej ewentualnej reklamacji:

- W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć ją z zewnątrz, czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń oraz posiada taśmy ostrzegawcze.
- Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym przed pokwitowaniem odbioru wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia zawartości“
- Klient może poprosić kuriera o pozostanie na miejscu do momentu otworzenia i sprawdzenia całości przesyłki.
- Towar pod względem uszkodzeń oraz kompletności należy sprawdzić w ciągu 24h od momentu skutecznej dostawy
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu szkody wraz z kurierem oraz przesłanie go na adres sklep@abcplytki.pl
- Kurier ma obowiązek przyjazdu na miejsce dostawy do 7 dni od jej przyjęcia celem spisania protokołu szkody.
- Jeśli odbiorca przesyłki nie zgłosi w ciągu 24-48 godzin od dnia dostawy żadnych zastrzeżeń ilościowy jak i jakościowych, sklep stwierdza, że dostawa odbyła się prawidłowo beż zastrzeżeń, uszkodzeń mechanicznych, oraz prawidłowa pod względem ilościowym. Po upływie tego terminu reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane.

- Klient jest zobowiązany do obejrzenia produktu przed jego ułożeniem oraz użytkowaniem. Przed położeniem płytek należy sprawdzić ich jakość, odcień, kaliber i rysunek strony licowej.
- W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej produktu prosimy o kontakt lub zgłoszenie reklamacji jakościowej na stronie producenta w odpowiedniej zakładce lub mailowo do Nas. Reklamacje z tytułu wad fabrycznych przyjmowane oraz rozpatrywane są tylko i wyłącznie przed ułożeniem produktu.



→ WAŻNE! Szczegóły dotyczące pełnej procedury odbioru przesyłki oraz jej reklamacji dostępne są pod adresem: PROCEDURA ODBIORU
→ WAŻNE! Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami: www.abcplytki.pl/faq


W przypadku pytań prosimy o kontakt z obsługą sklepu: tel: 798-946-445 / email: sklep@abcplytki.pl


Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się Lub Resetuj hasło