Informacje na temat realizacji dostaw

Jak pakowane oraz realizowane są dostawy zamówień?

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie jest starannie zapakowany. Wszystkie zamówienia płytki ceramicznej pakowane i wysyłane są tylko i wyłącznie na paletach oraz półpaletach - gwarantuje to bezpieczeństwo przewozu oraz dostawy takiego asortymentu.
Każda przesyłka przed wysłaniem jest odpowiednio zabezpieczana przed uszkodzeniami, oznaczana stosownymi taśmami ostrzegawczymi a przed samym zapakowaniem sprawdzona pod względem jakościowym oraz ilościowym.
Dostawy realizowane są za pośrednictwem dobrze sprawdzonych firm spedycyjnych zajmujących się realizacjami przesyłek o zwiększonej wadze oraz gabarytach. W wybranych sytuacjach dostawy realizowane są naszym transportem. 

⛔️ Kurier dostarcza towar pod wskazany w zamówieniu adres. Dostawy realizowane są samochodami ciężarowymi z windą o wadze znacznie powyżej 9 ton oraz znacznych gabarytach samego pojazdu (rozmiary porównywalne do dużej śmieciarki) co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy aby przebiegłą ona bezproblemowo!

WAŻNE! Należy pamiętać że koszt wysyłki nie obejmuje kosztu wniesienia zamówienia, a firmy kurierskie jak i My nie oferujemy takiej usługi.
Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do mieszkania lub lokalu, zapewnia jedynie jej sprawny rozładunek - całości zamawianego asortymentu na palecie najbliżej jak to możliwe adresu podanego jako adres dostawy.
Rozpakowanie oraz wniesienie towaru następuje we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność.


Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!
Jeżeli będzie uszkodzona, spisz protokół szkody z kurierem, zrób zdjęcia towaru oraz opakowania i skontaktuj się z Nami.
WAŻNE! Prosimy o zapoznanie się z wszystkimi stronami informacyjnymi związanymi z dostawą: PROCEDURA ODBIORU oraz TRANSPORT

transport2-biale-GIT.png

5

❗️WAŻNE! Sprawdź procedurę odbioru przesyłki oraz reklamacji dostawy❗️

BARDZO WAŻNE! Prosimy o zapoznanie się z stronami informacyjnymi związanymi z procedurą odbioru oraz reklamacji: PROCEDURA ODBIORU oraz Najczęściej zadawanymi pytaniami: FAQ Najczęściej zadawane pytania

Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!
Jeżeli będzie uszkodzona lub niekompletna - zrób zdjęcia towaru oraz opakowania/palety, spisz protokół szkody wraz z kurierem i skontaktuj się z Nami.


Powyższy opis procedury odbioru ułatwi sprawną realizację dostawy a także w przypadku uszkodzenia lub braku asortymentu w dostawie szybkie oraz sprawne rozpatrzenie reklamacji.

5

Czy dostawa obejmuje wniesienie towaru?

☞ Koszty dostawy niestety nie obejmują rozpakowania oraz wniesienia zamawianych pozycji.


Należy pamiętać że koszt wysyłki nie obejmuje kosztu wniesienia oraz rozpakowania zamówienia, a firmy kurierskie jak i My nie oferujemy takiej usługi nawet dodatkowo odpłatnej.

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do mieszkania lub lokalu, zapewnia jedynie jej sprawny rozładunek - całości zamawianego asortymentu na palecie/paletach najbliżej jak to możliwe adresu podanego jako adres dostawy.

⛔️ Rozpakowanie oraz wniesienie towaru następuje we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność.
⛔️ Dostawy realizowane są samochodami ciężarowymi z windą o wadze znacznie powyżej 9 ton oraz znacznych gabarytach samego pojazdu (rozmiary porównywalne do dużej śmieciarki) co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy aby przebiegła ona bezproblemowo!


Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!
Jeżeli będzie uszkodzona, spisz protokół szkody z kurierem, zrób zdjęcia towaru oraz opakowania i skontaktuj się z Nami.
WAŻNE! Prosimy o zapoznanie się z wszystkimi stronami informacyjnymi związanymi z dostawą: PROCEDURA ODBIORU oraz TRANSPORT

6

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się Lub Resetuj hasło