Jak wygląda procedura zwrotu zamówienia?

Zapoznaj się z stroną: ZWROTY

0

Jak wygląda procedura reklamacji?

Reklamacje przyjmowane są drogą mailową. Każda reklamacja powinna zawierać stosowne do jej przyjęcia dokumenty adekwatne do powodu jej zgłoszenia.

- w przypadku reklamacji ilościowej po sprawdzeniu kompletacji danego zamówienia dosyłamy ilości jakich brakuje w dostawie, lub zwracamy równowartość brakującego asortymentu
- w przypadku reklamacji jakościowej po uprzednio przesłanych dokumentach (partia, nazwa, ilość wadliwego asortymentu, zdjęcia wad lub wady) reklamacja przesyłana jest bezpośrednio do producenta produktu
- w przypadku uszkodzenia towaru po uprzednio przesłanych dokumentach (protokół uszkodzenia spisany wraz z kurierem, zdjęcia uszkodzenia, specyfika oraz ilość uszkodzonego asortymentu) dosyłamy ilości jakie zostały uszkodzone lub zwracamy równowartość powstałej szkody.




Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny.

0

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się Lub Resetuj hasło