Czym jest tonalność?

Płytki tonalne wyróżniają się na tle innych swoim niejednolitym wybarwieniem powierzchni lub charakterystyką, wyglądem samego wzoru oraz opracowywane jest już to na etapie produkcji, aby wydobyć z płytek jak najbardziej naturalny efekt. Grafiki płytek tonalnych w jednym opakowaniu różnią różnić się swoim wzorem, odcieniem czy detalami charakterystycznymi dla danej faktury. Płytki tonalne nie bazują na geometrii oraz powtarzalnych wzorach. Charakteryzują się raczej liniami typu sęki i żyłki, delikatnymi przebarwieniami oraz rozchodzącymi się w różne kierunki słojami. Różnorodne odcienie i niepowtarzalne kafle to sposób na ciekawą aranżację, która na myśl przywiedzie naturalne wykończenia.

Płytki tonalne mogą w doskonały sposób odzwierciedlać naturalny wygląd drewna, kamienia czy betonu. I tak samo, jak w naturze, tak w ich wypadku nie powinniśmy doszukiwać się pomiędzy nimi określonych wzorów czy połączeń. By uzyskać jak najlepszy efekt, zaleca się mieszanie płytek z różnych opakowań – nie powinno układać się obok siebie kafelek z tego samego opakowania płytek oznaczonych jako tonalne! Zaleca się, by wymieszać płytki z co najmniej kilku opakowań.

Warto także wiedzieć, że często producenci oznaczają płytki tonalne symbolami V1, V2, V3, V4, gdzie im wyższy symbol tym różnice między poszczególnymi płytkami są większe:

V1 – między płytkami z tej samej produkcji występują jedynie minimalne różnice
V2 – bardzo mała, ale widoczna różnica zarówno w tonacji, jak i teksturze samego wzoru
V3 – między płytkami występują różnice w kolorze, wzorze i intensywności
V4 – płytki mogą mieć zupełnie inny kolor oraz wzór w tej samej paczce

Najważniejsze jednak, co należy zapamiętać  z powyższych informacji to fakt, że w płytkach tonalnych nie należy doszukiwać się wzorów, który możliwy jest do ułożenia z jednego czy też nawet kilku opakowań. Tonalność to zabieg celowy nadany przez producenta. W jednym opakowaniu płytki tonalnej każda z płytek może różnić się od siebie. 

5

Co to jest rektyfikacja?

Rektyfikacja płytki to inaczej jej docinanie. Po wyjęciu z pieca brzegi płytek są docinane, co powoduje, że różnice pomiędzy egzemplarzami w jednej partii wynoszą nie więcej niż 0,2 mm.
Kąty płytek poddanych rektyfikacji mają dokładnie 90°.

Płytki rektyfikowane oznaczone są na karcie produktu stosowną informacją, dodatkowo wiele z pozycji na stronie sklepu posiada w swojej nazwie dopisek "REKT" lub "RECT" - oznacza to że płytka jest rektyfikowana. 

0

Czym jest klasa ścieralności płytek?

Oznaczana jest symbolem PEI. To miara odporności płytek szkliwionych na ścieranie powierzchniowe – im większa wartość PEI, tym płytka ma wyższą klasę ścieralności. W salonie można stosować płytki z oznaczeniem PEI 3/750, ale do miejsc intensywnie użytkowanych, jak przedpokój czy kuchnia, lepiej wybrać te o wyższej odporności, np. PEI 3/1500 czy 4/6000.

0

Pokaż wszystkie

Jak pakowane oraz realizowane są dostawy zamówień?

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie jest starannie zapakowany. Wszystkie zamówienia płytki ceramicznej pakowane i wysyłane są tylko i wyłącznie na paletach oraz półpaletach - gwarantuje to bezpieczeństwo przewozu oraz dostawy takiego asortymentu.
Każda przesyłka przed wysłaniem jest odpowiednio zabezpieczana przed uszkodzeniami, oznaczana stosownymi taśmami ostrzegawczymi a przed samym zapakowaniem sprawdzona pod względem jakościowym oraz ilościowym.
Dostawy realizowane są za pośrednictwem dobrze sprawdzonych firm spedycyjnych zajmujących się realizacjami przesyłek o zwiększonej wadze oraz gabarytach. W wybranych sytuacjach dostawy realizowane są naszym transportem. 

⛔️ Kurier dostarcza towar pod wskazany w zamówieniu adres. Dostawy realizowane są samochodami ciężarowymi z windą o wadze znacznie powyżej 9 ton oraz znacznych gabarytach samego pojazdu (rozmiary porównywalne do dużej śmieciarki) co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy aby przebiegłą ona bezproblemowo!

WAŻNE! Należy pamiętać że koszt wysyłki nie obejmuje kosztu wniesienia zamówienia, a firmy kurierskie jak i My nie oferujemy takiej usługi.
Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do mieszkania lub lokalu, zapewnia jedynie jej sprawny rozładunek - całości zamawianego asortymentu na palecie najbliżej jak to możliwe adresu podanego jako adres dostawy.
Rozpakowanie oraz wniesienie towaru następuje we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność.


Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!
Jeżeli będzie uszkodzona, spisz protokół szkody z kurierem, zrób zdjęcia towaru oraz opakowania i skontaktuj się z Nami.
WAŻNE! Prosimy o zapoznanie się z wszystkimi stronami informacyjnymi związanymi z dostawą: PROCEDURA ODBIORU oraz TRANSPORT

transport2-biale-GIT.png

5

❗️WAŻNE! Sprawdź procedurę odbioru przesyłki oraz reklamacji dostawy❗️

BARDZO WAŻNE! Prosimy o zapoznanie się z stronami informacyjnymi związanymi z procedurą odbioru oraz reklamacji: PROCEDURA ODBIORU oraz Najczęściej zadawanymi pytaniami: FAQ Najczęściej zadawane pytania

Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!
Jeżeli będzie uszkodzona lub niekompletna - zrób zdjęcia towaru oraz opakowania/palety, spisz protokół szkody wraz z kurierem i skontaktuj się z Nami.


Powyższy opis procedury odbioru ułatwi sprawną realizację dostawy a także w przypadku uszkodzenia lub braku asortymentu w dostawie szybkie oraz sprawne rozpatrzenie reklamacji.

6

Czy dostawa obejmuje wniesienie towaru?

☞ Koszty dostawy niestety nie obejmują rozpakowania oraz wniesienia zamawianych pozycji.


Należy pamiętać że koszt wysyłki nie obejmuje kosztu wniesienia oraz rozpakowania zamówienia, a firmy kurierskie jak i My nie oferujemy takiej usługi nawet dodatkowo odpłatnej.

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do mieszkania lub lokalu, zapewnia jedynie jej sprawny rozładunek - całości zamawianego asortymentu na palecie/paletach najbliżej jak to możliwe adresu podanego jako adres dostawy.

⛔️ Rozpakowanie oraz wniesienie towaru następuje we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność.
⛔️ Dostawy realizowane są samochodami ciężarowymi z windą o wadze znacznie powyżej 9 ton oraz znacznych gabarytach samego pojazdu (rozmiary porównywalne do dużej śmieciarki) co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy aby przebiegła ona bezproblemowo!


Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!
Jeżeli będzie uszkodzona, spisz protokół szkody z kurierem, zrób zdjęcia towaru oraz opakowania i skontaktuj się z Nami.
WAŻNE! Prosimy o zapoznanie się z wszystkimi stronami informacyjnymi związanymi z dostawą: PROCEDURA ODBIORU oraz TRANSPORT

5

Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie?

Na obecna chwilę możliwe formy płatności to:

- klasyczny przelew bankowy na wskazane przez sklep konto
widoczny w koszyku jako: "Zapłać przelewem tradycyjnym"

- szybkie płatności za pomocą bramki mbank PayNow
widoczne w koszyku jako: "Paynow - BLIK, szybkie przelewy i karty płatnicze" logo-paynow.png

- szybkie płatności za pomocą bramki Tpay
widoczne w koszyku jako: "Zapłać przelewem online z Tpay" 




!! Z TYTUŁU PŁATNOŚCI ZARÓWNO PRZELEWEM TRADYCYJNYM JAK I SZYBKIMI PRZELEWAMI PAYNOW - NIE POBIERAMY NIGDY ŻADNEJ DODATKOWEJ PROWIZJI !!
CENA WIDOCZNA W KOSZYKU JAKO: Razem (brutto) - JEST JUŻ CAŁKOWITĄ CENĄ KOŃCOWĄ BEZ DODATKOWYCH UKRYTYCH KOSZTÓW!!

!! W przypadku płatności Tpay pobierana jest prowizja od płatności w wysokości 1,6% a kwota prowizji podawana jest pod wyborem metody płatności 

4

Jak wygląda procedura zwrotu zamówienia?

Zapoznaj się z stroną: ZWROTY

0

Jak wygląda procedura reklamacji?

Reklamacje przyjmowane są drogą mailową. Każda reklamacja powinna zawierać stosowne do jej przyjęcia dokumenty adekwatne do powodu jej zgłoszenia.

- w przypadku reklamacji ilościowej po sprawdzeniu kompletacji danego zamówienia dosyłamy ilości jakich brakuje w dostawie, lub zwracamy równowartość brakującego asortymentu
- w przypadku reklamacji jakościowej po uprzednio przesłanych dokumentach (partia, nazwa, ilość wadliwego asortymentu, zdjęcia wad lub wady) reklamacja przesyłana jest bezpośrednio do producenta produktu
- w przypadku uszkodzenia towaru po uprzednio przesłanych dokumentach (protokół uszkodzenia spisany wraz z kurierem, zdjęcia uszkodzenia, specyfika oraz ilość uszkodzonego asortymentu) dosyłamy ilości jakie zostały uszkodzone lub zwracamy równowartość powstałej szkody.




Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny.

0

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się Lub Resetuj hasło