navigate_next
navigate_next
navigate_next
    5901503221174 STARGRES Calacatta Gold Rekt. Poler SGR10-1 60x120 0000038200 kamień marmur 5901503221174

    STARGRES Calacatta Gold Rekt. Poler SGR10-1 60x120 G1

    111,71 zł za m2
    Brutto

    Model: Calacatta Gold Poler SGR10-1 60x120
    EAN: 5901503221174

    Dostępność towaru w oddziałach:

    • M ① - Centralny  Ilość: 178.56 m2
    • M ② - Fabryczny  Ilość: 0 m2
    • M ③ - Zewnętrzny  Ilość: 122.4 m2
    Ilość opakowań
    Ilość m2
    Ilość sztuk

    Sklep Pytki STARGRES Calacatta Gold Gres Rekt. Poler 59x118 G1 - abcplytki.pl 60x120 5901503221174 Płytki podłogowe rektyfikowane 60x120 gres pol er Kamień marmur

    Calacatta Gold Poler SGR10-1 60x120
    300.96 m2

    Arkusz danych

    Gatunek
    1
    Marka
    Stargres
    Rozmiar
    60x120
    Grupa wymiarowa
    60x120
    Ilość m2 w kartonie
    1.44
    Ilość sztuk w kartonie
    2
    Sprzedaż produktu
    Na pełne opakowania
    Rektyfikacja
    TAK
    Mrozoodporność
    TAK
    Powierzchnia
    Polerowana
    Element Kolekcji
    Płytka Uniwersalna
    Klasa Ścieralności
    PEI 3
    Antypoślizgowość
    Nie dotyczy
    Grubość
    8.8
    Kolekcja
    Stargres\\Calacatta Gold
    Status
    C - do wycofania
    Ilość twarzy
    brak danych
    Inspiracja
    Kamień
    Kraj Produkcji
    Polska

    Na karcie każdego z produktów w sekcji "Dostępność Towaru w Oddziałach" wyświetlamy aktualne stany magazynowe. Stany magazynowe aktualizujemy raz na godzinę

    abcplytki_sklep.webp

    W przypadku braku widoczności stanu magazynowego, jego niedostatecznej ilości lub zerowego stanu prosimy o kontakt z Naszym Konsultantem w celu ustalenia dokładnej dostępności towaru i możliwego czasu jego realizacji
    tel: 798 946 445   email:
    sklep@abcplytki.pl   formularz KONTAKT


    • Podane terminy dotyczą czasu kompletowania oraz wysyłki / odbioru zamówienia z magazynu.
    • Dostawa zamówienia następuje w przeciągu 24-48h od momentu odbioru zamówienia z magazynu.
    • Jeżeli zamówienie zawiera towary z różnymi czasami wysyłki o dacie wysyłki decyduje produkt  o najdłuższym czasie oczekiwania.
    • Podane terminy wyliczane są w oparciu o dni robocze oraz liczone od dnia zaksięgowania płatności na Naszym koncie.

    • Wszelkie dni wolne (soboty, niedziele oraz święta) nie są wliczane do podanego czasu realizacji oraz wysyłki zamówienia.
    • Proszę zwrócić uwagę na fakt iż pozycje z różnych magazynów mogą różnić się miedzy sobą odcieniem lub kalibracją.
    • Przy niskiej dostępności w magazynie prosimy o kontakt - fizycznie potwierdzimy dostępność ilości oraz jej dostępną partię.


    Szczegółowe informacje na temat realizacji dostawy dostępne pod adresem: PROCEDURA ODBIORU oraz FAQ - Najcześciej zadawane pytania
    Zajrzyj na Naszego BLOGA na którym znajdziesz liczne fachowe poradniki oraz recenzje produktów i najnowszych kolekcji.

    Aby poznać rzeczywisty całkowity koszt dostawy zamówienia, dodaj wszystkie produkty do koszyka!
    Kwota widoczna w podsumowaniu koszyka jako "Wysyłka" - jest to już całkowity koszt dostawy! Bez dodatkowych ukrytych kosztów!


    • Koszt dostawy uzależniony jest od wagi oraz gabarytów przesyłki i automatycznie wyliczany po dodaniu wszystkich produktów do koszyka.
    ("Wysyłka" - podana w podsumowaniu koszyka jest to już całkowity koszt dostawy całego Państwa zamówienia - bez dodatkowych ukrytych kosztów)

    • Towar do Klienta dostarczany jest w dni robocze w godzinach 8:00-16:00
    (Niestety nie ma możliwości dostawy na konkretną godzinę, ale możliwa jest dostawa na konkretny dzień roboczy)

    • Dostawy realizowane samochodami ciężarowymi z windą o wadze znacznie powyżej 9 tony co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca.
    (WAŻNE! Sprawdź czy na podanym adresie nie widnieją ograniczenia tonażowe a gabaryt auta pozwoli na swobodny dojazd - Prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy!)

    • Kurier nie ma obowiązku wnoszenia oraz rozpakowywania towaru a jedynie zapewnie jego skuteczny rozładunek
    (Dostawa kuriera obejmuje rozładunek całego zamówienia na palecie najbliżej jak to możliwe adresu podanego jako adres dostawy)


    Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!
    Jeżeli będzie uszkodzona lub niekompletna - zrób zdjęcia towaru oraz opakowania/palety, spisz protokół szkody wraz z kurierem i skontaktuj się z Nami.
    WAŻNE! Szczegóły dotyczące procedury dostawy, odbioru przesyłki oraz jej reklamacji dostępne pod adresem: PROCEDURA ODBIORU

    Jak pakowane oraz realizowane są dostawy zamówień?

    Każdy towar zakupiony w naszym sklepie jest starannie zapakowany. Wszystkie zamówienia płytki ceramicznej pakowane i wysyłane są tylko i wyłącznie na paletach oraz półpaletach - gwarantuje to bezpieczeństwo przewozu oraz dostawy takiego asortymentu.
    Każda przesyłka przed wysłaniem jest odpowiednio zabezpieczana przed uszkodzeniami, oznaczana stosownymi taśmami ostrzegawczymi a przed samym zapakowaniem sprawdzona pod względem jakościowym oraz ilościowym.
    Dostawy realizowane są za pośrednictwem dobrze sprawdzonych firm spedycyjnych zajmujących się realizacjami przesyłek o zwiększonej wadze oraz gabarytach. W wybranych sytuacjach dostawy realizowane są naszym transportem. 

    ⛔️ Kurier dostarcza towar pod wskazany w zamówieniu adres. Dostawy realizowane są samochodami ciężarowymi z windą o wadze znacznie powyżej 9 ton oraz znacznych gabarytach samego pojazdu (rozmiary porównywalne do dużej śmieciarki) co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy aby przebiegłą ona bezproblemowo!

    WAŻNE! Należy pamiętać że koszt wysyłki nie obejmuje kosztu wniesienia zamówienia, a firmy kurierskie jak i My nie oferujemy takiej usługi.
    Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do mieszkania lub lokalu, zapewnia jedynie jej sprawny rozładunek - całości zamawianego asortymentu na palecie najbliżej jak to możliwe adresu podanego jako adres dostawy.
    Rozpakowanie oraz wniesienie towaru następuje we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność.


    Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!
    Jeżeli będzie uszkodzona, spisz protokół szkody z kurierem, zrób zdjęcia towaru oraz opakowania i skontaktuj się z Nami.
    WAŻNE! Prosimy o zapoznanie się z wszystkimi stronami informacyjnymi związanymi z dostawą: PROCEDURA ODBIORU oraz TRANSPORT

    7

    Czy dostawa obejmuje wniesienie towaru?


    ☞ Koszty dostawy niestety nie obejmują rozpakowania oraz wniesienia zamawianych pozycji.


    Należy pamiętać że koszt wysyłki oraz dostawy nie obejmuje kosztu wniesienia oraz rozpakowania zamówienia. Nie oferujemy także takiej usługi nawet dodatkowo odpłatnej.

    Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do mieszkania lub lokalu, zapewnia jedynie jej sprawny rozładunek - całości zamawianego asortymentu na palecie/paletach najbliżej jak to możliwe adresu podanego jako adres dostawy.


    ⛔️ Rozpakowanie oraz wniesienie towaru następuje we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność.
    ⛔️ Dostawy realizowane są samochodami ciężarowymi z windą o wadze znacznie powyżej 9 ton oraz znacznych gabarytach samego pojazdu (rozmiary porównywalne do dużej śmieciarki) co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy aby przebiegła ona bezproblemowo!


    Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!

    Jeżeli będzie uszkodzona, spisz protokół szkody z kurierem, zrób zdjęcia towaru oraz opakowania i skontaktuj się z Nami.
    WAŻNE! Prosimy o zapoznanie się z wszystkimi stronami informacyjnymi związanymi z dostawą: PROCEDURA ODBIORU oraz TRANSPORT

    8

    ❗️WAŻNE! Sprawdź procedurę odbioru przesyłki oraz reklamacji dostawy❗️

    BARDZO WAŻNE! Prosimy o zapoznanie się z stronami informacyjnymi związanymi z procedurą odbioru oraz reklamacji: PROCEDURA ODBIORU oraz Najczęściej zadawanymi pytaniami: FAQ Najczęściej zadawane pytania

    Pamiętaj, aby przy odbiorze sprawdzić stan całej przesyłki!
    Jeżeli będzie uszkodzona lub niekompletna - zrób zdjęcia towaru oraz opakowania/palety, spisz protokół szkody wraz z kurierem i skontaktuj się z Nami.


    Powyższy opis procedury odbioru ułatwi sprawną realizację dostawy a także w przypadku uszkodzenia lub braku asortymentu w dostawie szybkie oraz sprawne rozpatrzenie reklamacji.

    6

    Czy zamawiane płytki będą z jednej partii produkcyjnej?

    Płytki wydajemy w obrębie jednego indeksu towarowego z jednej partii produkcyjnej. Podczas kompletowania Państwa zamówienia magazynier zawsze weryfikuje jednorodność danej partii tak aby zamawiany asortyment został wydany prawidłowo.
    W przypadku gdy podczas kompletacji któraś z pozycji zamówienia będzie dostępna w różnych partiach informujemy o tym niezwłocznie oraz proponujemy adekwatne do sytuacji rozwiązanie, np zamówienie całej jednorodnej partii z magazynu producenta.

    Kupując płytki, zawsze należy zwracać uwagę na oznaczenia partii na opakowaniach.
    Jednorodność partii w obrębie danego indeksu powinna zostać zweryfikowana przed przystąpieniem do ich ułożenia. Najlepiej od razu po dostawie. 
    Klient jest zobowiązany do obejrzenia produktu przed jego ułożeniem oraz użytkowaniem. Przed położeniem płytek należy sprawdzić ich jakość, odcień, kaliber i rysunek strony licowej.

    6

    W jakim gatunku sprzedawany jest towar?

    Każdy produkt znajdujący się na stronie sklepu w nazwie oraz opisie posiada wyraźną informację w jakim jest gatunku.

    W zdecydowanej większości towar sprzedawany jest w Pierwszym / 1 gatunku jakościowym (oznaczenie G1 lub Gat I).

    Produkty w Drugim / 2 Gatunku sprzedawane są okazjonalnie (oznaczenie G2 lub Gat II) oraz znajdują się min. w dziale na stronie sklepu z płytki w 2 gatunku.

    6

    Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie?

    Na obecna chwilę możliwe formy płatności to:

    - klasyczny przelew bankowy na wskazane przez sklep konto
    widoczny w koszyku jako: "Zapłać przelewem tradycyjnym"

    - szybkie płatności za pomocą bramki mBank PayNow
    widoczne w koszyku jako: "Paynow - BLIK, szybkie przelewy i karty płatnicze" logo-paynow.png

    - płatności odroczone PayPo - kup teraz zapłać za 30 dni - za pomocą bramki mBank PayNow
    obsługiwane przez PayNow - robiąc zakupy wybieramy PayNow a w bramce zaznaczamy PayPo jako metodę płatności - maksymalna kwota możliwa do odroczenia to 5000 zł brutto



    !! Z TYTUŁU PŁATNOŚCI ZARÓWNO PRZELEWEM TRADYCYJNYM JAK I SZYBKIMI PRZELEWAMI PAYNOW CZY PAYPO - NIE POBIERAMY NIGDY ŻADNEJ DODATKOWEJ PROWIZJI !!
    CENA WIDOCZNA W KOSZYKU JAKO: Razem (brutto) - JEST JUŻ CAŁKOWITĄ CENĄ KOŃCOWĄ BEZ DODATKOWYCH UKRYTYCH KOSZTÓW!!

    6

    Czym są odcienie płytek?

    WAŻNE! Ze względu na specyfikę produkcji płytek, mogą wystąpić różnice w odcieniach oraz kalibracji pomiędzy płytkami na ścianę, podłogę, różnymi rozmiarami, powierzchnią (mat, połpoler, poler) płytek także z tej samej kolekcji oraz ich dekoracjami (ściennymi, podłogowymi, cokołami, listwami, stopnicami itd.)


    Często zdarza się, że Klienci kupując płytki dziwią się w domu, że nie wyglądają one tak, jak wyglądały na ekspozycji w sklepie. Dzieje się tak, ponieważ uzyskanie w toku produkcji wszystkich płytek zawsze o identycznej barwie / odcieniu jest po prostu niemożliwe.
    Kupując płytki, zawsze należy zwracać uwagę na oznaczenia odcienia na opakowaniach, ponieważ produkty na ekspozycji w salonach sprzedaży mogą różnić się od tych dostępnych w danej chwili w magazynach.

    Każdorazowo, przy wprowadzeniu do produkcji nowego wzoru, wyznacza się tzw. płytkę wzorcową (podstawową), która określa standardowy pierwotny odcień tej płytki. Kolejne partie mogą charakteryzować się innym odcieniem m.in. ze względu na uwarunkowania technologiczne czy specyfikę surowców naturalnych stosowanych do produkcji.
    Płytki są produkowane z różnych materiałów naturalnych: gliny czy kruszyw, a następnie wypalane w piecach. Jeśli odcień danej partii produkcyjnej różni się od odcienia podstawowego, wówczas płytki znakowane są odcieniem pobocznym. Przyjmuje się pewne oznaczenia określające odcień płytek – odstępstwa kolorystyczne, które nie zmieniają ich charakteru. Różnią się one w zależności od producenta, a tu przykład tego, jak jeden z nich oznacza odcienie swoich płytek:
    - Przykładowo prócz wzorca, oznaczanego zazwyczaj jako „WZ”, dostępne są również płytki o odcieniach jaśniejszych – „A1” , „A2” lub „A2” oraz ciemniejsze – „B1” , „B2” lub „B3”



    WAŻNE! Jeśli potrzebujemy dokupić płytki, a chcemy trafić na dokładnie takie same, oprócz kalibru i odcienia, istotną wskazówką będzie także ich data produkcji. Płytki w tym samym odcieniu a o różnych datach produkcji również mogą różnić się między sobą! Dysponując tymi danymi można mieć stu procentową pewność, że domawiane płytki będą identyczne do tych, które zakupiliśmy już wcześniej. Warto także zrobić sobie zdjęcie lub zachować karton po zamawianych pozycjach aby w przyszłości możliwe było dopasowanie płytki najbardziej zbliżonej do tej już posiadanej.

    7

    Czym jest tonalność?

    Płytki tonalne wyróżniają się na tle innych swoim niejednolitym wybarwieniem powierzchni lub charakterystyką, wyglądem samego wzoru oraz opracowywane jest już to na etapie produkcji, aby wydobyć z płytek jak najbardziej naturalny efekt. Grafiki płytek tonalnych w jednym opakowaniu różnią różnić się swoim wzorem, odcieniem czy detalami charakterystycznymi dla danej faktury. Płytki tonalne nie bazują na geometrii oraz powtarzalnych wzorach. Charakteryzują się raczej liniami typu sęki i żyłki, delikatnymi przebarwieniami oraz rozchodzącymi się w różne kierunki słojami. Różnorodne odcienie i niepowtarzalne kafle to sposób na ciekawą aranżację, która na myśl przywiedzie naturalne wykończenia.

    Płytki tonalne mogą w doskonały sposób odzwierciedlać naturalny wygląd drewna, kamienia czy betonu. I tak samo, jak w naturze, tak w ich wypadku nie powinniśmy doszukiwać się pomiędzy nimi określonych wzorów czy połączeń. By uzyskać jak najlepszy efekt, zaleca się mieszanie płytek z różnych opakowań – nie powinno układać się obok siebie kafelek z tego samego opakowania płytek oznaczonych jako tonalne! Zaleca się, by wymieszać płytki z co najmniej kilku opakowań.

    Warto także wiedzieć, że często producenci oznaczają płytki tonalne symbolami V1, V2, V3, V4, gdzie im wyższy symbol tym różnice między poszczególnymi płytkami są większe:

    V1 – między płytkami z tej samej produkcji występują jedynie minimalne różnice
    V2 – bardzo mała, ale widoczna różnica zarówno w tonacji, jak i teksturze samego wzoru
    V3 – między płytkami występują różnice w kolorze, wzorze i intensywności
    V4 – płytki mogą mieć zupełnie inny kolor oraz wzór w tej samej paczce

    Najważniejsze jednak, co należy zapamiętać  z powyższych informacji to fakt, że w płytkach tonalnych nie należy doszukiwać się wzorów, który możliwy jest do ułożenia z jednego czy też nawet kilku opakowań. Tonalność to zabieg celowy nadany przez producenta. W jednym opakowaniu płytki tonalnej każda z płytek może różnić się od siebie. Przeczytaj na Naszym Blogu obszerny wpis o płytkach tonalnych

    7

    Jak wygląda procedura zwrotu zamówienia?

    Jeśli zakupiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań albo nagle zmienisz pomysł na swoją wymarzoną aranżację, bez obaw! Robiąc zakupy w Naszym sklepie internetowym, możesz skorzystać z opcji zwrotu towaru bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.

    Jeżeli zdecydujesz się na zwrot zamówionego produktu, prosimy najpierw o kontakt z Naszym sklepem w celu ustalenia wszystkich szczegółów. Po uzgodnieniu formalności, produkt należy odesłać na własny koszt na adres wskazanego przez Nas magazynu. Dokładny regulamin zwrotów dostępny jest pod adresem: ZWROTY 

    Z Naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby cały proces przebiegł błyskawicznie i bezproblemowo! Gwarantujemy, że zwrot pieniędzy trafi na Twoje konto tak szybko, jak to tylko możliwe, abyś nie musiał długo czekać na swoje środki. Zależy Nam na Twoim komforcie i zadowoleniu!

    2

    Rzeczywisty wygląd płytek może różnić się od produktów prezentowanych na zdjęciach. Prosimy pamiętać, że to samo zdjęcie na każdym monitorze będzie wyświetlone w innej kolorystyce.
    Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, oraz partii produkcyjnej dostępnej danego dnia, co ma istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów.

    Inne produkty z tej kolekcji

    Zarejestruj nowe konto

    Posiadasz już konto?
    Zaloguj się Lub Resetuj hasło

    Zarejestruj nowe konto

    Posiadasz już konto?
    Zaloguj się Lub Resetuj hasło

    Zarejestruj nowe konto

    Posiadasz już konto?
    Zaloguj się Lub Resetuj hasło

    Zarejestruj nowe konto

    Posiadasz już konto?
    Zaloguj się Lub Resetuj hasło